zaterdag 5 oktober 2013

Zaterdagmiddag..haken, instagram en nog wat.

Ik haakte verder aan mijn restjes-deken.
Een fijn project, want;
supermakkelijk
en leuk werken met al die kleurtjes!



Ik zit ook op Instagram sinds kort.
Moet mijn weg nog een beetje vinden..
Als je het leuk vind om me te volgen, 
dan moet je even zoeken op maaike drijfhout.
Gezellig!!


Ondertussen is het hier een drukte 
met mijn eigen drie meiden, zoon 
en een logé.
Alles wordt hier altijd gebruikt voor het spelen.
Vaak leuk, 
soms...word ik er echt gek van!!
(nu gaat het wel..;-) )


Ik had mezelf getrakteerd op de at Home Brocante special.
Maar eerlijk gezegd,
hij viel nogal tegen.
Vooral de binnenkijkers.
Jammer,
ik kan me namelijk echt verheugen 
op zo'n uurtje 
woonblad.
Wat is jullie favoriet?


Allemaal nog een fijn weekend! 

~ Groetjes, Maaike ~

19 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, deken van restjes!
    En ja, spelende kinderen zijn op zich schattig, maar als ze alles uithalen moet je even diep ademhalen ;-)
    Wat jammer dat een tijdschrift waar je je zo op had verheugd tegenvalt, ik heb
    dat ook vaker de laatste tijd...behalve met 101 woonideëen, altijd mooi en inspirerend :-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Decoreren landelijke stijl is mijn favoriet, alhoewel ik ook een abonnement op de Ariadne (en ariadne brocante) heb. Geniet van je weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie deken, lijkt mij ook fijn om bezig te zijn met al die kleurtjes!
    Geniet van je kids + logé! Bij mij zijn er nu vier het huis uit (gelukkig nog twee over ;-) ) en het gaat dan zo snel ineens. Ik baal ook wel eens van de troep, maar het heeft ook zo zijn gezellige kanten.
    Mijn favoriet is de Mollie Makes, er is een versie uit met allerlei interieurs, maar 20 euro dat vind ik toch écht teveel. De gewone koop ik wel regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maaike, ik ben een omslagdoek aan het haken in dezelfde makkelijke haaksteek. Heerlijk haken voor de TV, zonder na te denken of te tellen, ook fijn!
    Mijn favoriete woonblad blijft toch de 101 woonideeën, altijd inspirerend. Als die op de mat valt dan krijg ik gelijk woonkamer-verander-kriebels ;)
    En ik heb sinds heel kort ook Instagram, ben ook nog erg aan het zoeken wat ik ermee kan en wat ik ermee wil....maar jou volg ik nu hoor, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordt een mooi dekentje. Ik ben ook bezig met een granny stripe. Duurt al eventjes voor dat hij af is, maar nu zit er schot in de zaak.
    Hier ook een logeetje in huis. Twee stuiterende jongens van 4 jaar. Poe he, dat viel even tegen. Alles moet met veel lawaai gepaard gaan. Auto's tegen de muren aan botsen en ook het eten ging niet helemaal vlekkeloos. Nu liggen ze in bed en is de rust wedergekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker vrolijk project om mee bezig te zijn.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet je doek er mooi uit! Lijkt me zo ontzettend leuk dat haken. Ik heb me voorgenomen dat ik dat deze winter ook ga leren. Pfff geloof maar al te graag dat dat druk is met 5 kinderen om je heen... Ik lees zelf graag de 101 woonideeen, vt wonen en de Ariadne. Ik heb geen abonnement omdat ik soms een nummer oversla als ik een uitgave niet leuk vind. Verder koop ik vaak de Foodies en Delicious. Fijne avond Maaike, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad erg mooie kleurtjes, die deken!! Lekker vrolijk. Volgens mij haak je wel met dunne wol (haaknaald 3?) dus wel veeeeel werk! Maar dan heb je ook wat;).
    Dus deze At home Brocante viel wat tegen..? Het is ook mijn favoriete tijdschrift. Maar goed, ik geeft toe, soms is hij echt minder leuk.. Hoe was de zomerversie?? Die heb ik ook niet, wilde misschien via internet hem nog proberen te bemachtigen...

    Kan me voorstellen dat er dan veel leven bij je is, met 4 kinderen en nog een loge! Gezellig, en soms.. druk ;)

    Fijn weekend verder!
    Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat je resten garen gebruikt, vind ik je sprei heel mooi van kleur. Het is inderdaad leuk werk om te doen.
    Vijf kinderen is wel druk, maar als ze zich goed vermaken ook wel weer leuk.
    Ik had het blad ook gekocht, hij viel mij ook tegen.
    Ik heb geen abonnementen maar koop af en toe een los nummer van verschillende bladen. Ik kijk altijd even of hij mooi is om mee te nemen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om op deze manier je restjes op te maken; het ziet er erg gezellig uit! Toch ook wel weer leuk zoveel kinderen bij elkaar en dan vooral als ze zich goed vermaken ;) Zelf lees ik graag de JDL, Ariadne en Flow, maar ook de Libelle en Margriet lees ik elke week...

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ow die wordt leuk zeg ! Lekker vrolijk!
    Ik koop de laatste tijd niet vaak woonbladen maar als ik wat koop is het meestal de 101 (of de Flow natuurlijk maar dat is een heel ander soort blad)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je brengt me weer op m'n 'ik wil deze winter een dekentje haken idee' :-). Lekker bezig zeg! Bij mij is 101 woonideeën absoluut favoriet! Love it!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige en vrolijke deken ben je aan het haken. Ik ben op dit moment met een granny bezig, niet zo'n grote hoor... 7x9 vierkantjes.
    Zelf vond ik de brocante special ook nogal tegen vallen en ook de gewone ariadne had ik in een mum van tijd uit. Op de Ariadne brocante en de gewone Ariadne at home heb ik een abonnement, verder lees ik de Jdl die ik los koop en de Libelle van mijn moeder.

    Fijne week!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De deken wordt erg leuk zo te zien.
    Ik heb sinds kort Daphne;s Diary ontdekt erg leuk blad vind ik.
    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ik had mezelf dus ook getrakteerd op de Brocante! En hij viel inderdaad tegen! :( Jammer, maar ja.. Voor de rest is de Ariadne wel mn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je deken is lekker vrolijk, Maaike! Ik heb een abonnement op JDL en kijk heeel veeel op Pinterest voor de inspiratie.
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk wordt je deken! Ik heb dat de laatste tijd wel vaker hoor dat er iets tegen valt. Ben zelf weg van de decoreren Landelijke stijl, valt ook wel eens tegen. Maar toch bedankt voor je tip, want nu ga ik de brocante Ariadne niet meer kopen ;-)

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dusss gezinsuitbreiding... haha geintje, gezellig dat kamertje van de meisjes. En de haaksels zijn prachtig, vooral deze gekleurde!

    BeantwoordenVerwijderen