donderdag 15 november 2012

Zakdoekje en nog een beetje letterstempels


Alweer een paar weken geleden
kreeg ik dit zakdoekje
samen met een lief zoet stofje
van Ingrid


Ik was er gelijk weg van
echt,
ik hou van
dit soort moois!


Ik zou er mijn neus niet in durven snuiten
maar,
zo stempelde Ingrid,
ze zijn dan ook alleen
voor "tears of joy"


En daarmee gaf ze gelijk
een mooi staaltje
stempelkunst
weg!


Ik heb er nog geen blij traantje mee weggepinkt,
het ligt gewoon
 mooi te wezen
en misschien,
zijn de tranen van pijn en verdriet
minstens zo'n mooi doekje waard.

Dankje Ingrid!

(en oh ja, voor alle nieuwsgierige lezers;
mijn werk heeft veel te maken met pijn en verdriet,
maar ook met vreugde en kracht
wil je weten wat ik doe?
kijk dan eens hier)

~ Groetjes, Maaike ~



17 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Maarreu, heb je mijn envelop ook gekregen?
    Groetjes van nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat lief zeg,en graag gedaa, mooi bericht!en wat een prachtige klosjes met kant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, gaaf om de site van je werk te bekijken, Maaike! Superboeiend en gaaf werk! En zucht....bedankt, ik kan weer verder, m'n nieuwsgierigheid is (voorlopig) weer gestild ;-)

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt mij boeiend werk, ik heb jullie site met belangstelling gelezen. Ik denk dat daar heel veel goed werk te verrichten valt, kinderen zijn toch kwetsbaar als ze jong met veel verdriet in aanraking komen.

    Maar tranen van blijdschap zijn leuker, gebruik daar het zakdoekje maar voor :)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi werk doe je, bijzonder dat je iets kunt betekenen voor kinderen die het zo hard nodig hebben.
    Het zakdoekje is echt heel prachtig, het ligt daar echt mooi te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een mooi zakdoekje.
    Wees er maar zuinig op.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een zakdoekje waar je je vreugde mee moet delen. Geen tranen en verdriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zakdokej is erg mooi en de gestempelde woorden zeggen genoeg.
    Wat doe je mooi werk Maaike, jullie samen trouwens...prachtig om op die manier kinderen te begeleiden in een situatie die ze niet zelf gekozen , rouw verwerken is en blijft een moeilij iets.


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kadootje van Ingrid. Een prachtige zakdoekje dat hopelijk voor veel vreugdetraantjes zal worden gebruikt.
    Ik heb even een kijkje genomen op je site, wat mooi als je door je werk zoveel voor kinderen kan betekenen.
    Ik weet hoe moeilijk het is om een kind te begeleiden in een rouwproces.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lief zakdoekje en mooi gestempelde woorden! Je hebt zelf ook mooie stempel aankopen gedaan en veel mooie spullen gewonnen... Je site heb ik met belangstelling gelezen, wat hebben jullie dankbaar werk.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk zakdoekje zeg, zo teer ook.. prachtig. En wat leuk gestempeld! Heelveel plezier ervan.. maar zo te lezen komt dat helemaal goed. Wat leuk je enthousiaste vorige post over dat stempelen.. nou gaat het bij mij ook kriebelen ;-)

    lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig doekje Maaike!
    Laat hem daar maar lekker droog liggen wordt ie ook niet vies:)
    Wat leuk om te lezen wat jij doet in je dagelijkse leven en vooral om een gezicht te zien van Maaike.
    Heel erg fijn dat jij je samen met je collega's zo inzet voor die kinderen die het moeilijk hebben.
    Ze zijn zo kwetsbaar en hebben nog het hele leven voor zich. Soms heb je gewoon even een steuntje in de rug nodig om er weer anders tegen aan te kijken. Ga lekker zo door!
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bijzonder mooi werk heb je zeg! Pittig, maar ook dankbaar denk ik..
    Leuke blog weer!
    Groetjes Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Maaike,

    Een heel boeiende baan! Ik heb ook leuk werk en ook in Zwolle!
    Heb er een paar weken geleden ook op mijn blog over verteld, nieuwsgierig, kijk maar eens op mijn blog!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief cadeau heb je gekregen!
    Dan ben je toch gestalttherapeut als je dat werk doet, zeg ik dat goed? Dat lijkt me soms heel zwaar.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Maaike (jaja)
    je zult de envelop nog niet ontvangen hebben, denk ik.
    Wel sneu, zowel voor mij als voor jou!
    Inmiddels heb ik een aantal leuke dingen voor je in een nieuwe envelop gedaan.
    Extra goed ingepakt en dichtgeplakt.
    We gaan voor de herkansing!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi stukje ,tears of joy,mooi gezegd!(gestempeld;-))
    grtjs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen