donderdag 6 september 2012

ZO.
Dat was de zomer!
En wat was het fijn!
We hebben heerlijk vakantie gevierd
op allerlei plekken


op allerlei manieren


Nog éventjes terug kijken..


   


 


 



Tja...
En nu weer wennen
Aan het oude vertrouwde rimte
van school, werken, huishouden
van speelafspraken en sport
en ga zo maar door

Nu de kids weer naar school zijn heb ik wat meer tijd om alle blogs te lezen.
En om zelf weeres wat te posten..
Ik zie dat ik nieuwe volgers heb, LEUK!
Binnenkort (en nu écht!!) wil ik ookes een give-away doen.
Maar moet nog wat leuks bij elkaar zoeken..

Tot blogs!

~Groetjes, Maaike~





10 opmerkingen:

  1. Hei!
    Kos at du er tilbake:)
    For noen herlig ferie bilder av store og små:)
    Ser ut som dere virkelig har hatt en herlig sommer:)

    Ha en god kveld
    Klem Merete

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent.
    Heb soort naar je uitgekeken.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er weer bent.
    Ik ben 1 van je recentelijke nieuwe volgers.
    Wat heeft je zoon daar vast? Een vleermuis?
    Nah, dat zal wel niet ;) maar ik kan niet zien wat dan wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, wat grappig je foto's. Heb je ze een beetje bewerkt? Ze lijken wel wat vintage. Een beetje ouderwetse kleurenfoto's zoals ik ze ken toen ik nog jong was.
    Leuk gedaan. Leuk gezin heb je.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je er weer bent en fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie! Hier draaien we al weer een paar weken het normale ritme, dat heeft ook wel weer wat, al had ik nog graag in Zuid-Frankrijk willen zitten...

    Fijne avond en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat laat je ons mooie foto's zien, duidelijk
    is het dat jullie genoten hebben.
    Fijn dat het ritme er weer is, tijd voor allerlei
    andere dingen...wie weet
    hou je tijd over:)

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Maaike,
    Welkom terug, fijn dat je er weer bent!
    De foto's geven wel een mooi vakantieleven weer.
    En wat een prachtige kinderen heb jij!
    Tja, en dan de was en weer in het ritme komen! Lukt vast wel!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto van S op 't bankje!
    Ziet eruit als een heerlijke vakantie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je er weer bent na een geslaagde vakantie! Leuke foto's, doen mij denken aan van die polaroid-foto's van eerder...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen